Selecteer een pagina

Portfolio

Branding

Dipam

‘Volgens mij kunnen we meer mensen aan het werk helpen als we de marketing een beetje op orde brengen’, Dat waren de woorden van Dipams nieuwe directeur aan de telefoon. Door het merk Dipam opnieuw te definiĆ«ren konden we een nieuwe verpakkingslijn ontwikkelen en steeg de omzet binnen een jaar met meer dan 20%. En inderdaad. Nu werken er meer mensen.

a.s.r.

Verzekeraar a.s.r. is al meerdere keren uitgeroepen tot de meest duurzame verzekeraar ter wereld. Ze namen een pensioenproduct over van een echte prijsvechter. Hoe zorg je ervoor dat je dit product verduurzaamd, zonder dat de klanten van die prijsvechter weglopen? En het toch allemaal heel a.s.r. wordt…

TOM-LOCK

Nout is een geniale uitvinder. Micha een gewiekste ondernemer. Samen vonden zij het tijd voor een nieuw, slim – en vooral duurzamer – systeem in de bedrijfswageninrichtingsbranche.. Maar met welk verhaal zet je zo’n nieuw product in de markt? Hoe moest het heten? Hoe moest het logo eruitzien? Het werd een merk voor de busjesman.

Het is tijd voor helderheid

@De Kleine Campus
Studio 1.6
Statenlaan 8
6828 WE Arnhem

KVK-nummer: 34390283